Про вимкнення електроенергії і зміну вартості послуг в деяких регіонах

Шановний Абоненте!

Компанія "Аватор" дякує за те, що у ці складні часи Ви з нами пліч-о-пліч допомагаєте вирішувати складні питання сьогодення.

Завдяки Вам:

- лише за минулий місяць компанія закупила більше 50 генераторів, більше 100 безперебійників/інверторів та більше 150 акумуляторів;

- налагоджені логістичні ланцюги поставки дефіцитного обладнання із-за кордону;

- створюються додаткові робочі місця для обслуговування генераторів на серверних та базових станціях;

- кожного дня виділяються кошти для забезпечення пальним генераторів, доставки обладнання та змінних акумуляторів на серверні;

- перепроектовується та перебудовується мережа об’єктів, де немає змоги забезпечення підтримки роботи генераторів, переносяться серверні з активним обладнанням в сусідні населені пункти де є безперебійне живлення;

- майстри невпинно вводять в експлуатацію нові генератори, акумулятори, безперебійники у найкритичніших точках та якнайшвидше усувають аварії пов’язані з псуванням техніки через перепади напруги.

Генератори вже встановлені на ключових вузлах подачі Інтернету від магістральних операторів, далі по ланцюгу, з придбанням додаткового обладнання безперебійного живлення, модернізовуються серверні в найвіддаленіших куточках мережі.

Наразі більшість перебоїв постачання Інтернету пов’язані з вимиканням електроживлення на центральних серверних магістральних операторів, на які, на жаль, ми вплинути не можемо, або серверних та базових станціях нашої компанії, які ще не модернізовані і на яких акумулятори не встигають заряджатися через тривалі вимкнення.

Під час масованих ракетних атак по України через перепади напруг часто виходить з ладу телекомунікаційне обладнання, швидке його відновлення чи заміна вимагає колосальних коштів і додаткового часу.

Не зважаючи на величезні додаткові витрати, весь термін воєнного часу компанія "Аватор" виділяє кошти на наших військових, подаючи безкоштовний Інтернет на стратегічні об’єкти, обєкти суспільної критичної інфраструктури, донатить та допомагає всіма можливими способами нашим захисникам.

При цьому Наша компанія намагається стримувати значне підвищення рівня абонентської плати для своїх Абонентів.

Для підтримання безперебійної роботи мережі, її модернізації, з 01.01.2023 в деяких населених пунктах ми прибираємо акційні тарифи та вирівнюємо їх із ринковими.

Просимо з розумінням поставитись до ТИМЧАСОВИХ незручностей та допомогти нам подолати їх разом! Перемога за нами! Слава героям захисникам!


Найпоширеніші питання:

1. Чому в 2023 році в деяких населених пунктах збільшується абонплата?

Причин декілька:
- збільшення витрат на утримання серверних, базових станцій через додаткові витрати на підтримання безперебійного живлення;
- збільшення витрат на ремонти/заміну обладнання через масові перепади напруги;
- додаткові витрати на модернізацію мережі (перенесення серверних, базових станцій в місця, де є безперебійне живлення);
- закупівля генераторів, безперебійників/інверторів, акумуляторів;
- ріст цін на обладнання;
- збільшення витрат на транспортні витрати майстрів;
- ріст цін на закупку інтернету в магістральних операторів, на оренду місць під серверні, на оренду авто, на електроенергію;
- збільшення з/п майстрів, працівників компанії.

2. Чому в нас є світло, а інтернету немає?

Здебільшого це повязано з послідовною схемою мережі Інтернету, якщо в попередньому населеному пункті, де стоїть активне обладнання немає електроенергії, розрядилися акумулятори, через це немає інтернету, то у всіх наступних по ланцюгу теж не буде. В т.ч. якщо немає світла на серверній магістрального оператора, на яке, на жаль, ми вплинути не можемо.

3. Чому не ставлять в нашому населеному пункті генератор?

Купити генератора недостатньо. Потрібно забезпечити вчасний його запуск, пальне, місце безпечного збереження в сухому приміщенні, також виділити додаткового працівника, який буде його обслуговувати. У випадках відключень електроенергії відразу в послідовних 5-10 населених пунктів, забезпечити генераторами всі населені пункти часом не реально фізично. У випадку відсутності чіткого графіку вимкнень, часом на дорогу до серверної майстер витрачає більше години, що унеможливлює вчасний запуск обладнання.

4. Чому акумулятори не тримають живлення тривалий час?

Акумулятори кислотно-лужні, AGM, гелеві в 10 разів довше заряджаються, ніж розряджаються при роботі безперебійника. Лише літіонні акумулятори з дорогими інверторами (вартість від 40 тис грн за комплект) дозволяють зарядитися за 2 години. Тому наша компанія прикладає всіх зусиль для заміни безперебійників і акумуляторів на такі комплекти.

5. Чому при вимкненні світла і інтернета не відшкодовується абонплата?

- У разі неусунення пошкодження Мережі, яке унеможливило доступ Абонента до Послуг або знизило до неприпустимих значень показники якості Послуг, понад одну добу із зафіксованого моменту подання Абонентом відповідної заяви абонентна плата не нараховується за весь період пошкодження, а понад п’ять діб - Оператор несе відповідальність згідно законодавства України. (абзац 2, пункт 40 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295)

- за умови повного та постійного відшкодування абонплати (з причини віялових короткочасних відключень електроживлення) компанія не зможе підтримувати, модернізувати та обслуговувати мережу Інтернету і подальше надання послуг припиниться.

 

Ми у соцмережах:

© «Avator», 2013–2022