Спостерігається велика затримка зарахування коштів від Приватбанку (з картки Приватбанк списує кошти відразу, але до нас в білінг передає із затримкою від 30 хв до декількох годин).
Із затримкою працюють наступні сервіси:
1. Оплата карткою Віза/Мастеркард в особистому кабінеті avator.in
2. Оплата через Приват24
3. Оплата через термінали Приватбанку
Без затримки працюють сервіси:
1. Оплата через платіжні термінали EasyPay або картками Віза/Мастеркард на сайті Easypay
2. Оплата через платіжні термінали iBox
3. Оплата через платіжні термінали City24 або картками Віза/Мастеркард на сайті City24
4. Оплата через платіжні термінали FC Sistema
5. Оплата на сайті Portmone
6. Оплата на сайті COIN
Через величезну кількість дзвінків на контактний центр з приводу цього, спостерігається значна черга дзвінків. У зв'язку з цим просимо не завантажувати контактний центр дзвінками і дочекатися зарахування.
Для попередження випадків відключення Інтернету через низький баланс, просимо завчасно поповнювати рахунок і не чекати, доки призупиняться послуги!
Також звертаємо увагу, що СМС сервіси, за допомогою яких ми Вас повідомляємо за 1 день до відключення Інтернету про низький баланс, працюють з перебоями, не всі СМС доставляють. Просимо самостійно слідкувати за коштами на рахунку, це можливо за допомогою особистого кабінету avator.in
Дякуємо за розуміння! Слава Україні!

Шановні Абоненти!

З 24.02.2022 компанія "Аватор" не відключає Інтернет при наявності заборгованості.
Всі інформаційні канали телебачення працюють безкоштовно!
Ми дуже просимо Вас за можливості оплачувати послуги Інтернету, щоб ми могли вчасно виплачувати з/п працівникам, майстрам, оплачувати постачальникам матеріали та обладнання, оплачувати оренду опор та електроенергію обленерго, заправити автомобілі паливом та відремонтувати їх, оплатити магістральним провайдерам канали Інтернету. Лише за Вашої підтримки ми зможемо підтримувати роботу нашої мережі і здійснювати вчасно аварійні та відновлювальні роботи.
Ми розуміємо важливість Інтернету, телебачення та зв'язку в ці часи і робимо все можливе задля безперебійної роботи мережі!

За нами перемога! Все буде Україна!

У зв’язку з припиненням партнерських відносин з компанією «Укртелеком» в ніч з 31 березня на 1 квітня відбудеться перехід абонентів смт Оржиця Оржицького району Полтавської області, смт Велика Багачка та с. Бутова Долина Великобагачанського району Полтавської області, смт Вільшана Городищенського району Черкаської області, смт Драбів Золотоніського району Черкаської області до мережі "Аватор", а саме будуть здійснюватись налаштування. Якщо у Вас Інтернет не запрацює просимо перезавантажити абонентське обладнання. У випадку виникнення будь-яких питать звертайтесь до контактного центру компанії "Аватор" за багатоканальним безкоштовним телефоном (0800) 500-360.

Дякуємо, що Ви з нами! 

З 01.04.2021 ми змушені припинити партнерські відносини з нашим партнером компанією «Укртелеком». Причинами цього стали: без попередження необґрунтовано високе підняття цін на користування послугами Інтернет з 01.01.2021 та відмова на наші звернення знизити тарифні плани для Абонентів.

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

Увага! Завершується будівництво оптоволоконної мережі  у  с. Дубіївка Черкаського району Черкаської області! У с. Білозір’я Черкаського району Черкаської області будівництво розпочинається. Орієнтовні терміни будівництва - два тижні.

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

Шановні абоненти! Раді повідомити Вам гарні новини.

У с.Устивиця Великобагачанського району Полтавської області будується оптоволоконна мережа.

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

Шановні абоненти! Маємо для Вас гарні новини!

У смт Велика Багачка Полтавської області будується оптична мережа для приватних будинків.

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

Шановні абоненти! Раді повідомити Вам гарні новини.

Впродовж місяця  у Городищенському районі  буде побудовано оптичну мережу з найнижчими цінами у Черкаській області!

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

тех і зворотній зв"язок

Технічна підтримка

Зворотній зв'язок

Підключитися

Якщо Ви з будь-яких причин не знайшли інформацію, яка Вас цікавить чи відповідь на своє запитання на сайті компанії, Ви можете звертатись до нас за допомогою форми зворотного зв’язку. Щоб Ваше звернення надійшло за призначенням, обов’язково вкажіть своє прізвище та ім’я, електронну адресу та контактний телефон.

Вам необхідно зареєструватися, щоб переглянути статтю.

Ми у соцмережах:

© «Avator», 2013–2022