Про розірвання партнерських відносин з компанією «Укртелеком»
З 01.04.2021 ми змушені припинити партнерські відносини з нашим партнером компанією «Укртелеком». Причинами цього стали: без попередження необґрунтовано високе підняття цін на користування послугами Інтернет з 01.01.2021 та відмова на наші звернення знизити тарифні плани для Абонентів.
Що зміниться з 01.04.2021:
- Юридична особа оператора, який надає послуги Інтернету (з ПАТ «Укртелеком» на ТОВ «АВАТОР ЮА»).
- Розрахункові рахунки, способи оплати та нарахування плати за Інтернет.
- Номер договору (логін/пароль на вхід в особистий кабінет).
- IP адреса.
- Телефони технічної підтримки.
Незмінними залишаються:
- Мережа, кабель та обладнання, за допомогою яких надаються послуги.
- Фізичні та програмні налаштування Інтернету.
- Майстри, які Вас обслуговують.
Ми прийняли рішення з 01.04.2021 року подарувати 1 місяць користування Інтернетом, як компенсацію за високі тарифи партнера «Укртелеком».
З 01.05.2021 року діятимуть наступні тарифні плани:
- Для смт Оржиця Оржицького району Полтавської області, смт Велика Багачка та с. Бутова Долина Великобагачанського району Полтавської області:
100 Мбіт/с - 150 грн/міс
300 Мбіт/с - 200 грн/міс
1000 Мбіт/с - 250 грн/міс
- Для смт Вільшана Городищенського району Черкаської області, смт Драбів Золотоніського району Черкаської області:
100 Мбіт/с - 200 грн/міс
300 Мбіт/с - 250 грн/міс
1000 Мбіт/с - 300 грн/міс
З новим Публічним договором можна ознайомитися на сайті компанії «Аватор» avator.ua у розділі "Інтернет" - "Покриття/Тарифи/Публічний договір".
Кожному абоненту було присвоєно новий номер договору (він же логін для входу в Особистий кабінет avator.in). Номер договору/логін та пароль буде надіслано абонентам у вигляді СМС повідомлення на телефони, зареєстровані в білінгу. Якщо Ви не отримали смс повідомлення з номером договору/логіном та паролем – зверніться до контактного центру компанії «Аватор» за телефоном (0800) 500-360.
Важливо: з 01.04.2021 оплата здійснюється виключно на реквізити компанії «Аватор». Ознайомитися із способами оплати послуг можна на цьому сайті у розділі "Оплата послуг" та за посиланням нижче:
Абонентська плата за послуги Інтернету з 01.05.2021 здійснюватиметься методом авансового платежу та списуватиметься з особового рахунку щоденно рівними частинами.
Звернутись до контактного центру компанії «Аватор» можна за безкоштовним багатоканальним номером (0800) 500-360 з цілодобовою технічною підтримкою, працюємо без вихідних.
Щоб повернути залишкові кошти з балансу, які були оплачені компанії «Укртелеком» на більший період, ніж до 01.04.2021, зверніться, будь ласка, до компанії «Укртелеком».
Дякуємо, що Ви з нами!