Про розірвання партнерських відносин з компанією «Укртелеком»

З 01.04.2021 ми змушені припинити партнерські відносини з нашим партнером компанією «Укртелеком». Причинами цього стали: без попередження необґрунтовано високе підняття цін на користування послугами Інтернет з 01.01.2021 та відмова на наші звернення знизити тарифні плани для Абонентів.

Що зміниться з 01.04.2021:

  1. Юридична особа оператора, який надає послуги Інтернету (з ПАТ «Укртелеком» на ТОВ «АВАТОР ЮА»).
  2. Розрахункові рахунки, способи оплати та нарахування плати за Інтернет.
  3. Номер договору (логін/пароль на вхід в особистий кабінет).
  4. IP адреса.
  5. Телефони технічної підтримки.

Незмінними залишаються:

  1. Мережа, кабель та обладнання, за допомогою яких надаються послуги.
  2. Фізичні та програмні налаштування Інтернету.
  3. Майстри, які Вас обслуговують.

Ми прийняли рішення з 01.04.2021 року подарувати 1 місяць користування Інтернетом, як компенсацію за високі тарифи партнера «Укртелеком».

З 01.05.2021 року діятимуть наступні тарифні плани:

  • Для смт Оржиця Оржицького району Полтавської області, смт Велика Багачка та с. Бутова Долина Великобагачанського району Полтавської області:

100 Мбіт/с - 150 грн/міс

300 Мбіт/с - 200 грн/міс

1000 Мбіт/с - 250 грн/міс

 

  • Для смт Вільшана Городищенського району Черкаської області, смт Драбів Золотоніського району Черкаської області:

100 Мбіт/с - 200 грн/міс

300 Мбіт/с - 250 грн/міс

1000 Мбіт/с - 300 грн/міс

 

З новим Публічним договором можна ознайомитися на сайті компанії «Аватор» avator.ua у розділі "Інтернет" - "Покриття/Тарифи/Публічний договір".

Кожному абоненту було присвоєно новий номер договору (він же логін для входу в Особистий кабінет avator.in). Номер договору/логін та пароль буде надіслано абонентам у вигляді СМС повідомлення на телефони, зареєстровані в білінгу. Якщо Ви не отримали смс повідомлення з номером договору/логіном та паролем – зверніться до контактного центру компанії «Аватор» за телефоном (0800) 500-360.

Важливо: з 01.04.2021 оплата здійснюється виключно на реквізити компанії «Аватор». Ознайомитися із способами оплати послуг можна на цьому сайті у розділі "Оплата послуг" та за посиланням нижче:

Оплата послуг Інтернету

Абонентська плата за послуги Інтернету з 01.05.2021 здійснюватиметься методом авансового платежу та списуватиметься з особового рахунку щоденно рівними частинами.

Звернутись до контактного центру компанії «Аватор» можна за безкоштовним багатоканальним номером (0800) 500-360 з цілодобовою технічною підтримкою, працюємо без вихідних.

Щоб повернути залишкові кошти з балансу, які були оплачені компанії «Укртелеком» на більший період, ніж до 01.04.2021, зверніться, будь ласка, до компанії «Укртелеком».

 

Дякуємо, що Ви з нами!

Ми у соцмережах:

© «Avator», 2013–2022