Найпоширеніші питання

1. Як оплатити телекомунікаційні послуги?

Способи оплати Інтернет послуг детально описано в розділі: Оплата послуг Інтернету

Інтерактивне телебачення оплачується з рахунку Інтернета. Якщо Інтернет компанії "Аватор" не підключено, а замовлена лише послуга Інтерактивного телебачення ОмегаТБ, оплатити послуги можна способами, які детально описані в розділі: Оплата послуг інтерактивного Телебачення

2. Чому не працює або працює на низькій швидкості роутер?

- Зависання обладнання через перепади напруги – спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер.

- Частота, встановлена на роутері, співпадає з частотою іншого роутера (або іншого WiFi пристрою), можливо навіть сусідського. Необхідно змінити частоту, бажано на декілька каналів вверх або вниз, попередньо відсканувавши ефір і визначивши яка частота вільна.

- Роутер знаходиться на значній відстані від Вашого пристрою або за перешкодою (стіною, автомобілем тощо) - підійдіть ближче до роутера.

- Роутер налаштований на низьку потужність - налаштуйте максимальну потужність.

- Якщо у Вас більше одного роутера - проконсультуйтеся з особистим майстром або з системними адміністраторами нашої компанії як правильно налаштувати два і більше роутерів, які знаходяться неподалік один від одного, оскільки автоматичні налаштування роутерів встановлюють однакові частоти і цим погіршують роботу обох роутерів.

3. Чому не працює інтернет?

- Блок живлення антени відключений від електромережі.

- Перепади напруги – вимкніть з мережі комп'ютер, антену, роутер, почекайте декілька хвилин та підключіть знову до електромережі.

- Неправильно під'єднані кабелі до блоку живлення антени. Перевірте, щоб у гніздо «POE» був підключений кабель, який прямує до антени, а в гніздо «LAN» - кабель, який прямує до вашого роутера/ПК.

Якщо вищезазначені дії не виправили ситуацію, подайте заявку на виклик майстра, зателефонувавши до контактного центру чи заповнивши форму зворотнього зв'язку. Заявка обробляється впродовж доби з моменту подачі.

Виклик майстра безкоштовний у разі поломки зі сторони Оператора. В інших випадках (заміна кабелю, конекторів, налаштування роутера, налаштування мережевої карти ПК, юстування антени, заміна блока живлення/антени тощо) виклик майстра оплачується Абонентом.

4. Чи можу я сам підключитися до мережі інтернет (встановити антену)?

- Ні. В будь-якому випадку Ви маєте скористатися послугами майстра, який налаштує, правильно від'юстує антену та заключить з Вами Договір про надання телекомунікаційних послуг.
Особливістю технології WiFi є погіршення швидкості всіх Абонентів, якщо в мережі з'являється хоча б один Абонент з поганим рівнем сигналу на антені.
Для випадку підключення кабелем - ми не дозволяємо проводити висотні роботи Абонентам, оскільки це небезпечно!

5. Для чого потрібна публічна (біла) IP-адреса і як її підключити?

- Публічна (біла) IP-адреса дозволяє мати доступ з мережі Інтернет до Абонентського обладнання (маршрутизатора, роутера, мережевого накопичувача, сервера, відеореєстратора тощо). Для підключення статичної IP адреси подайте заявку в особистому кабінеті avator.in або зателефонуйте до контактного центру (0800) 500-360.

Налаштування обладнання

Наша компанія надає послуги з підключення до мережі Інтернет двома способами:
- динамічні налаштування IP адреси;
- за допомогою PPPoE тунелю.
Дізнатися яким саме способом ми надаємо Вам Інтернет можна в особистого майстра або звернувшись до контакт-центру. Найпоширеніші випадки налаштування обладнання наведені нижче:
Спосіб підключення до Інтернету Спосіб налаштування Інтернету
- за допомогою WiFi антени   динамічні налаштування IP адреси
- за допомогою ONU (технологія GePon - оптичний кабель в приватному секторі)   за допомогою PPPoE тунелю
- за допомогою кабелю в багатоповерховому будинку   за допомогою PPPoE тунелю
- за допомогою роутера, який вже налаштований на роботу Інтернету  динамічні налаштування IP адреси

* - вище описано найпопулярніші налаштування Інтернету, в будь-якому разі Ваше підключення може відрізнятися від описаного!

В залежності від цього, наводимо нижче найпоширеніші випадки по налаштуванню Вашого обладнання.

Налаштування динамічної IP адреси на персональному комп'ютері:

Налаштування PPPoE тунелю на персональному комп'ютері:

Технічна підтримка

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання чи інформацію, яка Вас цікавить, можете звернутися до нас за допомогою:

1. Форми зворотного зв’язку (див. нижче)

2. Листа на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3. Безкоштовного багатоканального телефону: (0800) 500-360

4. Листа на поштову адресу: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54, компанія «Аватор»

5. Звернення на центральний офіс компанії за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 54

6. Особистого кабінету avator.in – меню «Допомога – Зворотній зв’язок»

Звертаючись письмово, вкажіть:

прізвище, ім’я; поштову адресу; адресу, за якою підключено чи потрібно підключити інтернет; телефон.

Якщо Ви вже підключені до нашої мережі, в темі листа обов’язково вкажіть номер договору.

Зворотній зв'язок

Швидкість відповіді: від 5 хв до кінця робочого дня

* - поля, обов'язкові для заповнення

Ремонт обладнання

Однією з наших цінностей є Безперервне надання послуг!

При виході з ладу Вашого телекомунікаційного обладнання (антени чи ONU) ми відразу заберемо його в ремонт і тимчасово встановимо інше.

Якщо це гарантійний випадок, ремонт буде безкоштовним. Якщо поломка не відноситься до гарантійних випадків - виїзд майстра, ремонт та пересилання обладнання оплачує абонент, після проведення ремонту.

Коли з ладу виходить роутер, інший на заміну не надається.

Терміни проведення ремонту можуть змінюватися від 2 тижнів до 2 місяців в залежності від характеру поломки. Дізнатися строки завершення ремонту Ви можете у майстра, який обслуговує Ваш населений пункт або за телефоном контактного центру: (0800) 500-360

Ми у соцмережах:

© «Avator», 2013–2022