- За допомогою платіжного терміналу Приватбанку - в пункті меню «Комунальні платежі» - «Інтернет» - «Аватор». Для оплати: внесіть у відповідне поле терміналу номер договору; перевірте чи співпадає П.І.Б., зареєстроване під цим номером договору; внесіть суму, яку бажаєте оплатити; і здійсніть оплату. Комісія банку 1 грн. Оплата зараховується впродовж декількох хвилин.
- За допомогою платіжних терміналів EasyPay або на сайті easypay.ua – в пункті меню «Інтернет, ТБ і телефон» в пошуковому рядку введіть слово «Аватор». В списку знайдених компаній виберіть «Аватор». Для оплати: внесіть у відповідне поле номер договору; перевірте чи співпадає П.І.Б., зареєстроване під цим номером договору; внесіть суму, яку бажаєте оплатити; і здійсніть оплату. Комісія становить 1,5 % від суми. Оплата зараховується впродовж декількох хвилин.
- За допомогою Приват24 - в пункті меню «Мої платежі» - «Пошук» або «Створити» - введіть слово «Аватор» і натисніть «Ентер». В списку знайдених компаній виберіть «Аватор». Для оплати: внесіть у відповідне поле номер договору; перевірте чи співпадає П.І.Б., зареєстроване під цим номером договору; внесіть суму, яку бажаєте оплатити; і здійсніть оплату. Комісія банку 1 грн. Оплата зараховується впродовж декількох хвилин.
- Банківською картою Visa або Mastercard в особистому кабінеті avator.in в пункті меню «Платежі» - «Оплата картою Visa/Mastercard» - внесіть дані банківської картки та введіть код підтвердження, який надійде Вам у вигляді СМС повідомлення на номер мобільного телефону. Комісія банку 3 %. Оплата зараховується впродовж декількох хвилин.
- Картою оплати в особистому кабінеті avator.in у пункті меню «Платежи» - «Оплата "Картою оплати"». Карта оплати - це скретч-карта з унікальним кодом - логіном і паролем, які закриті захисним покриттям (витирається монеткою). Карти оплати продаються в місцевих магазинах або інших точках продажів у тих регіонах, де немає терміналів або відділень банку. Комісія магазину 1-5 грн. Оплата зараховується впродовж декількох хвилин.
- Через касу банку на реквізити, вказані в Договорі. Призначення платежу: "За надання телекомунікаційних послуг згідно договору №..." обов'язково вкажіть свій номер договору в призначенні платежу, інакше платіж не буде зараховано. В залежності від регламенту зарахування платежів банку, платіж може зараховуватися впродовж 3 робочих днів (в деяких випадках довше).
- Замовити Рахунок, звернувшись із запитом на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за телефоном контактного центру (0800) 500-360
- Зависання обладнання через перепади напруги – спробуйте перезавантажити роутер та комп'ютер.
- Частота, встановлена на роутері, співпадає з частотою іншого роутера (або іншого WiFi пристрою), можливо навіть сусідського. Необхідно змінити частоту, бажано на декілька каналів вверх або вниз, попередньо відсканувавши ефір і визначивши яка частота вільна.
- Роутер знаходиться на значній відстані від Вашого пристрою або за перешкодою (стіною, автомобілем тощо) - підійдіть ближче до роутера.
- Роутер налаштований на низьку потужність - налаштуйте максимальну потужність.
- Якщо у Вас більше одного роутера - проконсультуйтеся з особистим майстром або з системними адміністраторами нашої компанії як правильно налаштувати два і більше роутерів, які знаходяться неподалік один від одного, оскільки автоматичні налаштування роутерів встановлюють однакові частоти і цим погіршують роботу обох роутерів.
- Блок живлення антени відключений від електромережі.
- Перепади напруги – вимкніть з мережі комп'ютер, антену, роутер, почекайте декілька хвилин та підключіть знову до електромережі.
- Неправильно під'єднані кабелі до блоку живлення антени. Перевірте, щоб у гніздо «POE» був підключений кабель, який прямує до антени, а в гніздо «LAN» - кабель, який прямує до вашого роутера/ПК.
Якщо вищезазначені дії не виправили ситуацію, подайте заявку на виклик майстра, зателефонувавши до контактного центру чи заповнивши форму зворотнього зв'язку. Заявка обробляється впродовж доби з моменту подачі.
Виклик майстра безкоштовний у разі поломки зі сторони Оператора. В інших випадках (заміна кабелю, конекторів, налаштування роутера, налаштування мережевої карти ПК, юстування антени, заміна блока живлення/антени тощо) виклик майстра оплачується Абонентом.
Спосіб підключення до Інтернету | Спосіб налаштування Інтернету |
- за допомогою WiFi антени | динамічні налаштування IP адреси |
- за допомогою ONU (технологія GePon - оптичний кабель в приватному секторі) | динамічні налаштування IP адреси |
- за допомогою кабелю в багатоповерховому будинку | за допомогою PPPoE тунелю |
- за допомогою роутера, який вже налаштований на роботу Інтернету | динамічні налаштування IP адреси |
* - вище описано найпопулярніші налаштування Інтернету, в будь-якому разі Ваше підключення може відрізнятися від описаного!
Швидкість відповіді: від 5 хв до кінця робочого дня
* - поля, обов'язкові для заповнення